Farby na radiátor
Na radiátor musíte zvoliť špeciálny náter. V tejto kategórii nájdete len také farby na radiátor, ktoré časom pôsobenia teploty nezožltnú - jedná sa o biely odtieň. Nájdete tu aj univerzálne farebné farby na radiator, s ktorými vyčarujete jedinečný interiér. Dôležitá časť je príprava radiátora, t.j. zbavenie olupujúcej sa farby, očistenie od hrdze drôtenou kefou a odmastenie technickým benzínom. Radiátor musí byť pri natieraní chladný. Ak by sa natieral na teplý, tak farba na radiátore uschne príliš rýchlo a časom začne praskať a znehodnocovať sa. Ak radiátor budete natierať vhodnou farbou a studený, zabezpečíte, že nový náter radiátoru bude kvalitný a bude Vám slúžiť ďalšie roky.
Body 930 je čierny tixotropný materiál na báze asfaltu a kaučuku. Používa sa len na spodné časti automobilov, ktoré chráni proti korózii, hluku a nárazom kamienkov. Body 930 má veľmi dobrú priliehavosť a elasticitu. Schne rýchlo, nemožno ho lakovať, pretože obsahuje asfalt.
Riedidlo: Lakový benzín, toluén, xylén.
Doporučené riedenie 10-20%.
Nanášanie: Striekacou pištoľou na podvozky opravy štetcom.Tlak:5 – 6Atm
Tryska : 4 – 5 mm .
Neviete ako na striekanie sprejom? Stiahnite si sprievodcu maľovaním so sprejmi.
Rezistin ML sa používa na konzervovanie kovových častí v najťažších klimatických podmienkach, k ochrane dutín a väčších plôch automobilov (prahy dverí, stĺpiky karosérie, vnútra dverí apod.). Aplikuje sa na suché odmastené povrchy pri teplotách 15 až 20°C.
Pri normálnej teplote je nános prostriedku 35 až 45 g/m2
Pre riedenie sa používa technický benzín.
Aplikácia štetcom alebo valčekom.
Dokonalá náhrada za žiarové zinkovanie. Kliknite a dozviete sa ako Vám znížime náklady na zinkovanie kovu.
Galvanický systém s 96% zinku v suchom nátere, ktorý poskytuje katodickú ochranu železných kovov.Zinga sa môže aplikovať aj v mraze a vlhkom počasí.
Zinga sa používa ako primárny alebo finálny systém antikorónej ochrany oceľových konštrukcií. Zingu môžeme použiť aj na opravy erodovaných alebo poškodených galvanizovaných alebo pozinkovaných oceľových súčastí. Zinga predstavuje „systém galvanizácie zinkom za studena“
Náterová hmota Zinga kombinuje obidva spôsoby ochrany, bariérový aj katodický, čo je unikátna vlastnosť tohto výrobku. Zinga náter bol pôvodne vynájdený na Univerzite v Gente (Ugento), Belgicko, v 1970 a od tej doby boli použité v celej rade projektov po celom svete.
Spotreba:
V závislosti od spôsobu nanášania a od požadovanej hrúbky vrstvy : 50mikronov : 2,83m2/kg
Hľadáte farbu na kov? Ideálne takú ktorá má dlhú životnosť ušetrí vám peniaze, námahu aj čas? Ako natrieť strechu, plot alebo iné kovové materiály? Prečítajte si v našom najnovšom e-booku Natieranie kovov. Stiahnite si zdarma.
Používa sa hlavne v oblasti opráv spodku vozidla a podbehov kolies automobilov všetkých typov.
Vďaka hrubej, elastickej vrstve je vozidlo chránené proti mechanickému a chemickému zaťaženiu, ako sú odlietajúce kamienky, posypová soľ a voda, čím sa zabráni korózii.
Vlastnosti: odolný manipulácii po 3 – 4 hodinách, plne vysušený po 24 hodinách,
teplotná stabilita: max. 100°C, antikorózna ochrana v soľnom roztoku v zmysle DIN 50021: 500 hodín bez prestupu korózie pri hrúbke 2 mm, vysoká elasticita, adhézia je garantovaná do –25°C.
Výdatnosť 500ml spreja je cca. 1,5m2.
Hľadáte farbu na kov? Ideálne takú ktorá má dlhú životnosť ušetrí vám peniaze, námahu aj čas? Ako natrieť strechu, plot alebo iné kovové materiály? Prečítajte si v našom najnovšom e-booku Natieranie kovov. Stiahnite si zdarma.
Odhrdzovacia tužka vám poslúži na bodové odstránenie korózie z laku automobilu.